Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

16 czerwca 2014

Od Williama c.d Yassel

- Nie mam pieniędzy...- mruknąłem i zacząłem przeszukiwać kieszenie.
Okazało się jednak że posiadam ową rzecz i do tego pełną gotówki. Jednak gdy spojrzałem na dowód okazało się że portfel nie jest mój tylko jakiegoś jasnowłosego chłopaka. Wychodzi na to że go ukradłem zanim jeszcze straciłem pamięć.
- Jednak coś masz.- dziewczyna uśmiechnęła się do mnie szeroko i pociągnęła za sobą. Weszliśmy do jakiejś restauracji. Yassel od razu zajęła miejsce przy jakimś stoliku i nie miałem innego wyboru jak tylko przyłączyć się do niej.
- Spójrz jak tu romantycznie~.- rozmarzyła się patrząc mi w oczy.
- Faktycznie~!- uśmiechnąłem sie szeroko, ale w ogóle nie mogłem skupić się na jej osobie. Interesowała mnie dokładnie każda rzecz tutaj. Ktoś wstał, wylał kawę, ktoś się zaśmiał a jeszcze inny powiedział coś szeptem.  Nie wiem dlaczego zwracałem na to uwagę.
Ciekaw jestem jak by Phantom na to wszystko reagował, szkoda że go tu nie ma, lubię jegotowarzystwo.
- To co zamawiasz?- w końcu spojrzałem Yassel prosto w oczy.

[Yassel?]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz