Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

20 czerwca 2014

Od Williama c d Phantoma

Poprosiłem by Phantom przyszedł do mnie, chciałem czegoś spróbować bo dzięki temu mogę sobie coś przypomnieć. Nie chciałem mieć już tej pustki w głowie to było naprawdę okropne uczucie.
Weszliśmy do środka i chłopak od razu usiadł na kanapie obok pandy Mieczysława. Ja że zachciało mi się pić poszedłem do kuchni i nalałem do dwóch szklanek wody.
Wróciłem z nimi do salonu i jedną dałem Phantmowi.
- William musimy pogadać.
- Tak, ale ja chcę pierwszy.- napiłem się i odłożyłem wodę na stolik.- Pozwól mi coś spróbować...
Chłopak prztaknął lekko głową i od razu usiadłem mu na kolanach. Szybko złączem nasze usta w dość przyjemnym pocałunku. Oby coś mi się przypomniało....

[Phantom?]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz