Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

21 czerwca 2014

Od Desot'a c.d Kage

Spojrzałem na Damien'a, nie wyglądał na zadowolonego. Ale podszedłem do basiora, który był trochę mniejszy od mnie. Przyjrzałem się mu i odpowiedziałem:
- Ja to Desoto, a to mój brat Damien - wskazałem łapą na mego jedynego brata.- A ty to kto? - dodałem pytająco.
 -Kage, nowy w watasze, a wy też czy nie?- nie byłem pewien odpowiedzi bo nawet nikogo nie poznaliśmy..
-My jesteśmy prawie nowi- ta odpowiedź była raczej ok.
 -A znacie tutejsze tereny?- ale jest ciekawski! Normalnie oszaleje! Ale Damien prędzej . -Nie, nie znamy- Odparłem po krótkim czasie. Odwróciłem wzrok na Damiena, wyglądał na zanudzonego na śmierć i nawet prawie usnął.
-To może razem pozwiedzamy?- zapytał Kage z wielkim uśmiechem na twarzy.
-A czemu nie- markotnął Damien leżący obok mnie.
-To fajnie!- Wykrzyknął Kage podekscytowany odpowiedzią.
 -To skoro tak to gdzie pójdziemy najpierw?- No w końcu mogłem za zadać jakieś dłuższe pytanie.

<Kage? To gdzie?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz