Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

12 czerwca 2014

Od Williama c.d Phantoma

- Jednak coś pamiętasz.- dalej się śmiał.
- O co ci chodzi?- głowa znów zaczęła pękać i musiałem usiąść.- Te zwierzęta są okropne.
- Według ciebie.- otarł łezkę szczęścia i znów spojrzał na mnie poważnie.
My byliśmy parą? Ja jestem gejem? Przecież ten facet może mi teraz wmawiać dosłownie wszystko. On jakoś nie wygląda na faceta który jest uczuciowy.
- Jaki jestem?
- Jesteś gnidą i interesuje cię tylko cierpienie innych i dobra zabawa przy tym. Zwykle też czerpiesz z tego jakieś korzyści.- oparł się.
- Cudownie..- szepnąłem.- Chcę iść do moich rodziców, zawieź mnie tam.
- Niestety ale nie wiem kim są, nie znam też twojej rodziny o ile jakąś masz.
Zrobiłem niezadowoloną minę i pociągnąłem kolana pod brodę. Było mi źle, nic nie wiedziałem i to było okropne.
- Co ja mam teraz robić?- spojrzałem na Phantoma.- Jak było między nami?

[Phantom?]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz