Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

6 czerwca 2014

Od Argony do Kurumi


Odchyliłam się lekko do tyłu, biorąc głęboki wdech. Spojrzałam na złotą kulę słońca, zwieszającą się z nieba nisko nad horyzontem.
- Była... - szukałam właściwego słowa - Piękna, choć niemożliwa... wojny nie jednoczą królestw tylko je dzielą, a stracona miłość nie pomaga nam przeć na przód, lecz ciągnie nas w dół, w otchłań...
- To twoje zdanie - dziewczyna wzruszyła ramionami - Ja uważam, że nawet stracona miłość może być pretekstem do życia.
Skinęłam głową i wstałam.
- Wybacz, że przeszkodziłam - mruknęłam nie patrząc na kobietę - Jednak nie mogłam się oprzeć tej historii i wrażeniu, że coś mi przypomina. Coś bliskiego i tak odległego... ale ty zapewne nie chcesz słuchać tych bzdur...
Pokręciłam głową. W moich oczach odbijało się błękitne niebo.
- Sajonara...

(Kurumi?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz