Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

5 czerwca 2014

Od Williama c.d Phantoma

- Bo cię lubię debilu i nie bawi mnie to.- mruknąłem.- A dobra! Sam se szukaj tej baby!- odwróciłem się na pięcie i ruszyłem w stronę stacji. Nie będę za nim łaził jak pies z wywieszonym językiem i nie będę się też przed nim płaszczył, wiem że zrobiłem źle i przeprosiłem za to.
Kot widać wziął moją stronę i zaczął deptać za mną. Wrócę z nim do watahy i zastanowię się czy dalej tam zostać, bo niby po co miałbym to robić? Zawsze wolałem mieszkać w mieście bo tam jest więcej ludzi i mam możliwość bawienia się nimi. Wrócę do swojego zawodu zabójcy i jakoś to będzie, a Phantomowi zostanie tyko ta śmierdząca ryba.
Po kilku minutach szybkiego marszu doszliśmy na stację. Usiadłem na ławce czekając na odpowiedni pociąg, a kot wskoczył mi na kolana od razu się o mnie ocierając. Głowa mnie trochę bolała od ciosu Phantoma ale bez żadnego oporu zacząłem go drapać po łebku.

[Phantom?]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz