Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

12 czerwca 2014

Od Kurumi c.d Argony

Czym ja w ogóle się przejmuję? Właśnie zawsze wszystko i wszyscy mi byli obojętni, i tak pozostanie. Jednak jakoś tak nie potrafię, ona potrzebuje kogoś. A samotność czasami nie jest fajna, a ona jak widać nie umie panować nad emocjami. Nikt jej nie nauczył, może ja jej pomogę. Poszłam do biblioteki, muszę wszystko przemyśleć i to porządnie. W środku, od razu ruszyłam w regały i wybrałam parę ciekawych książek. Gdy własnie szłam do Pani, uświadomiłam sobie że nie posiadam książki która powinnam oddać. Zatrzymałam się i wżęłam duży wdech. Chciałam szybko się wycofać, jednak zauważyłam Argonę. Dziwnie poczułam się na jej widok, nie wiedziałam za bardzo co mam zrobić, Jedynie patrzyłam się na nią przez dobrą minutę. Jednak dziewczyna podeszła do mnie.
-Proszę.- powiedziała i wręczyła mi książkę, która przed chwilą była w złym stanie a teraz wygląda jak nowa. Wzięłam ją i odwróciłam wzrok.
-Dziękuje.- odpowiedziałam i szybko poszłam do Pani, oddałam jej książkę i zarejestrowałam że biorę dwie nowe. Gdy się odwróciłam Argona nadal tam stała. Ruszyłam w jej stronę.
-Chyba nie będziesz tutaj tak stać, idziemy do domu? A może gdzieś indziej?- zaproponowałam.

<Argona?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz