Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

26 czerwca 2014

Od Phoenix c.d. Yassel

- Daleko na południe, za granicą tego lasu, znajduje się małe, najnudniejsze na świecie miasteczko, z którego pochodzę. - odpowiedziałam, z grzeczności nie chcąc zbywać mojej nowej towarzyszki. Widząc jednak, że ta odpowiedź, nie jest dla niej wystarczająca, po niekończącej się chwili niezręcznej, nawet jak na mnie, ciszy, dodałam: - Powiedzmy, że znajome kąty szybko mi się znudziły. - Zawadiacko zaprezentowałam jej swoje nieskazitelne uzębienie w, jednym z moich uśmiechowych faworytów.
- Jak długo już wędrujesz? - Zapytała szybko, wciąż pełna entuzjazmu, jakby dalej było jej mało.
- Paręnaście miesięcy. Po pięciu pierwszych pełniach, straciłam rachubę. Tym bardziej jestem Ci wdzięczna za towarzystwo - dodałam szczerze, ganiąc się w myślach za okazaną słabość. - Te lasy pełne są typów spod ciemnej gwiazdy. - zaśmiałam się głośno, jednak liście wydawały się pochłaniać wszelkie nieproszone fale dźwiękowe. - Podejrzewam, że doskonale o tym wiesz, więc pozwolę sobie zapytać Cię, jak to możliwe, że tak drobne, niepozorne dziewczę jak Ty, znalazło się w tej głuszy samo, bez żadnego mięśniaka, wypatrującego możliwości naprężenia muskułów podczas próby ratunku?-  Puściłam do niej oko i ku wewnętrznej satysfakcji dostrzegłam, że się uśmiecha.

<Yassel?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz