Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

9 czerwca 2014

William c.d Phantoma

- Nawet nie wiesz co tracisz~..- zamruczałem mu do ucha i potem delikatnie je przygryzłem. Starałem się jakoś rozbudzić jego zmysły, ale chyba bez bardziej drastycznych środków się nie obejdzie. No ale nie pozwala mi na nie, więc może za jakiś czas.
Teraz mam zamiar sam się nacieszyć.
Phantom siedział jak kłoda, a ja lizałem go po szyi.
- Chyba muszę cie sporo nauczyć~!- zachichotałem, złapałem jego dłonie i jedną położyłem sobie na tyłku, a drugą na plecy pod koszulkę. Czułem jaki on jest zdrętwiały.
- Przecież ja umiem.- zmarszczył czoło.
- Ale z kobietą~!- zaśmiałem się i wróciłem do całowania go.- Mnie się pewnie brzydzisz i wstydzisz.- złączyłem nasze usta i po dość krótkim i drętwym pocałunku postanowiłem goppogłębić. Wsunąłem język do jego ust i jedną rękę wplotłem mu we włosy.

[Phantom? XD]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz