Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

20 czerwca 2014

Od Williama c.d Phantoma

- Już nie marudź Phantuś~...- złapałem go za rękę i pociągnąłem do salonu.
- Halo! Ja tu jestem w samym ręczniku!- zaczerwienił się.
- Ja też...- wzruszyłem ramionami.- Chcesz ciepłej herbatki~?
- Nie. A jeśli ktoś tu wejdzie?
Wywróciłem oczami i poszedłem zamknąć drzwi na klucz. Jaki on się marudny zrobił, to nie, tamtego nie... Ale chyba powinienem się cieszyć, że w ogóle ze mną jest, nie~?
- No i już nie wejdzie. Siedź tu, a ja pójdę naszykować łóżko~!
Podreptałem do sypialni, wsunąłem na siebie bokserki i dodałem do kołdry jeszcze koc. Powinno być nam ciepło~! Zawsze jeszcze można napalić w kominku i chyba tak zrobię. Wróciłem do salonu i podszedłem do kamiennego kominka. Włożyłem ze trzy pniaki do środka i podpaliłem używając swojej mocy.
- Teraz będzie cieplutko~! Chodź~!- wyciągnąłem rękę do Phantoma.

[Phantuś~?]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz