Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

7 czerwca 2014

Od Narcyzy do Leona

Leżałam na kamieniu, myśląc o cierpieniu.
Może gdybym była trochę bardziej towarzyska...to..eh...
Burczało mi w brzuchu, w sumie nie jadłam nic od tygodnia.
Zjeść rybę czy mięso ? Nie mogłam wybrać, dobra poczekam jeszcze tydzień, tak !

~~ Następnego dnia ~~
Nie mogłam spać a nie mogę wstać. Światło razi każdego dnia, dobra, poradzę sobie. W łbie dudni a w gębie sucho.
- Uda mi się ! - powtarzałam - Wstanę!
Zrobiłam to, wstałam ! Nie daleko kamienia płynęła wąska rzeczka ale nie będę z niej piła. Pobiegłam o 2 kilometry dalej. Ujrzałam wielki wodospad, woda w nim mieniła się jak złoto. Stałam nad nim, było ślisko. Wpadłam do wody jedyne co pamiętam to woda, zimna woda. Chciałam wypłynąć na powierzchnie ale nie mogłam ! Nagle coś złapało mnie za kark i wyniosło mnie na brzeg. Wyplułam trochę wody. Ujrzałam basiora.
- Jak śmiałeś mnie ratować ?! - krzyknęłam
- Utonęła byś - warkną
- No i co ?! - Pozwolił Ci ktoś?!
- Tak mi dziękujesz za uratowanie Ci życia ? - powiedział
- Masz racje..przepraszam i dziękuje za ratunek...
- Jak się nazywasz ? - spytał
- Ja.....emmm
- Nazywasz się emmm ? - zakpił
- Nazywam się Narcyza - powiedziałam

<Leon???>



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz