Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

13 czerwca 2014

Od Phantom'a c.d. Williama i Alex

Nadzieja we mnie na nowo odżyła gdy to powiedział, ale i tak pewnie z odzyskiwaniem pamięci u niego długa droga. W dodatku pamiętałem jego przybycie do watahy; czyż nie powiedział wtedy, że regularnie traci pamięć..? I co gorsza, że wspomnienia z przednich "żyć" nigdy do niego nie wracają..?
Zamyśliłem się i zatrzymałem po czym zmieniłem się w wilka. Chłopak spojrzał na mnie zdziwiony, ale nakazałem mu milczenie. Podążyłem w stronę jakiejś nieznajomej mi woni i po chwili napotkałem, tak jak przypuszczałem, waderę.
- Witaj, czy ty tu jesteś Alfą..? - spytała bezpośrednio i zdziwiłem się, że tak nagle się domyśliła, że jest tu jakakolwiek wataha. A może obeznała się z resztą wcześniej i teraz mnie szukała?
- Taa. - rzekłem.
- Zatem czy mogłabym dołączyć do watahy? - uśmiechnęła się i spojrzała na mnie prosząco - Od jakiegoś czasu szukam sobie jakiegoś domu..
- Pewnie, że możesz dołączyć. Tak się składa, że akurat wędrujemy do domu, bo byliśmy na małej wycieczce.. - zmieniłem się z powrotem w człowieka i wróciłem po rzeczy, które zostawiłem na drodze.

<Alex?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz