Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

24 czerwca 2014

Lucy odchodzi

Lucy odchodzi z przyczyn osobistych.

Jako wilczyca:
 Jako człowiek:
 
Imię: Lucy
Płeć: Wadera/kobieta
Wiek:  2 lata - 16 lat
Stanowisko:  Wojownik
Ranga: Zwykły członek
Żywioł:  Mrok
Charakter:  Jestem odważną, chytra i dzielną samicą. Kocham wyzwania i przygody. Nigdy się nie nudzę. Jestem miła, przyjazna, pomocna, ale także agresywna, zabójcza. Na mojej twarzy nie często jest uśmiech, bo nie mam z czego się cieszyć. Jestem wierna, więc nikogo nie zdradzę, a jako wojowniczka będę walczyć watahy do upadłego. Czasami wolę być samotna. Nie jestem romantyczna i tacy mnie nie interesują, lubię hartkorów i ekstrene
Cechy fizyczne:  Jako wilk: biało-czarna sierść, znak na ramieniu, krwiste oczy, długi ogon i włosy, bandaże na przednich łapach, szary pasek na plecach, szara chusta na szyi
Jako człowiek: miecze przy sobie, tęczowe oczy, szara chusta na szyi (chociaż wygląda jak czarna obroża)
Partner:  Kto podejmie wyzwanie?
Orientacja:     ---
Umiejętności: Panuję nad mrokiem i nad stworzeniami, które mają w sobie mrok, świetnie walczę, wysoko skacze, świetnie obsługuję się bronią, a najlepiej mieczem i umiem latać spadając (czyli wyskoczę z dużej wysokości, a wyląduję kilometr od miejsca gdzie powinnam spaść)
Historia:  Rodziców nie znałam. Wychowywała mnie smoczyca, a gdy dorosłam dołączyłam tu
 Talary: 50
Aktywność: +++
Wykonane Questy: ----
Właściciel:  howrse - AnkaXD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz