Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

22 czerwca 2014

Od Yassel c.d. Willliama

- Oh, Williamciu~! - weszłam uśmiechnięta do środka - Me wnętrze tak się raduje na twój widok.. - nagle zauważyłam zdziwionego Phantom'a przy stole - Phatuś? To wy.. spaliście razem? - spytałam oglądając się to na niego to na mego ukochanego.
- To nie tak.. - zaczął zaraz Phantom, ale mu przerwałam.
- Ale super!! - obydwaj spojrzeli na mnie zdziwieni - Czy na następną noc możecie mnie przygarnąć do trójkącika? - wytrzeszczyli oczy i rozdziawili usta - Oj, żartuję, żartuję.. - zaśmiałam się i stanęłam na środku pokoju, pełna energii jak zawsze - To co dzisiaj robimy? Ten wczorajszy pościg był całkiem emocjonujący, może to powtórzymy? Zobaczymy, czy dziś mi się uda pocałować Willusia. - puściłam mu buziaka.

<William?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz