Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

16 czerwca 2014

Od Kage c.d. Damien'a i Desot'a





Wstałem od razu gdy poczułem promienie słońca na swoim pysku. Przeciągnąłem się i ziewnąłem potrząsając pyskiem. Podbiegłem truchtem do pobliskiej rzeki i zanurzyłem w niej pysk. Zacząłem powoli chłeptać przyjemnie zimną wodę. Gdy ugasiłem pragnienie poszedłem rozejrzeć się po okolicy. Po dłuższym czasie poczułem iż burczy mi w brzuchu. Zupełnie zapomniałem o jedzeniu. Zacząłem sie rozglądać i węszyć za dorodną zwierzyną. Po chwili wpadłem na świerzy trop dość młodego odyńca. Oblizałem się dostrzegając w końcu upragnione śniadanie. Przyczaiłem się i...wypadłem z krzaków. Zaskoczyłem swoją ofiarę, ale i tak udało jej umknąć przed pierwszym atakiem. Z kwikiem dzik dał w długą, a ja za nim. Byłem zbyt głodny by sobie go odpuścić. Skubaniec próbował zgubić mnie robąc nagle zakręty, ale nic z tego. W końcu wypadł z krzaków na wolną przestrzeń. Przeskoczyłem przez przeszkodę, a kontem oka dostrzegłem innego wilka. Po chwili dopadłem swą ofiarę powalajac ją na ziemię. Odyniec próbował atakować mnie szablami. Odskakiwałem atakując go i po chwili zwierz padł martwy. Udało mi sie rozszarpać mu tchawicę, a przez to cały pysk miałem umazany we krwi. Spojrzałem na wilka którego wcześniej dostrzegłem stawiając uszy na sztorc. Pierwszy raz spotkałem tego wilka i byłem ciekawy co to za jeden. Zacząłem węszyć, ale z wiatrem, a on pod wiatr więc on mógł mnie wyczuć, a ja go nie
.-Kim jesteś?-zapytałem go przyglądając się mu i poruszając lekko uszami.
 <Damien? Desot?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz