Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

5 czerwca 2014

Od Williama c.d Phantoma

- Już nie przesadzaj.- mruknąłem nachylając się nad swoim talerzem. Wiem, że zrobiłem źle i że Phantom mnie nie chce, ale musiałem to zrobić, gdyby nie to to ta blondyna wsadziłaby mu cycki do kurczaka.
Gdy wyjdziemy to na pewno dostane w mordę i nakrzyczy na mnie. Już teraz mówi że nigdzie mnie nie zabierze.
Może powinienem zniknąć mu z oczu? Zobaczymy jak się to wszystko dalej potoczy.
Mimo wszystko byłem zachwycony reakcją ludzi, ich minami i emocjami. To było cudowne~!
Jedliśmy w milczeniu więc szybko nam to poszło. Wypiłem szybko całą szklankę wody i wstałem gotowy do wyjścia. Kot postąpił podobnie do mnie, zeskoczył z krzesła i przeciągnął się. Phantom zaś strasznie się osiągał, ale w końcu udało się stamtąd wyjść.
- Phan... Ja przepraszam.- mruknąłem drepcząc za nim.

[Phantom?]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz