Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

18 stycznia 2015

Od Williama c.d Phantom'a

Atmosfera była cholernie ciężka i to głównie przez Phantom'a. Warczał na mnie, zlewał i odpychał od siebie. Po dotarciu do miasta zaprzestałem jakichkolwiek prób rozweselenia go bo to nie dawało żadnego skutku, patrzył się na mnie tylko z coraz większą nienawiścią.
Nie pytałem się o co chodzi bo i tak by mi nie odpowiedział ale czułem że coś jest nie tak. Phantom nigdy nie był dla mnie taki wredny, nawet wtedy gdy dopiero się poznaliśmy.
- To może ty idź coś zamów a ja w tym czasie zapłacę rachunki...- zaproponowałem gdy weszliśmy do miasta i powoli szliśmy ulicą.
- W końcu zabłysłeś inteligencją.- zaśmiał się a ja wywróciłem oczami.
-  To ja zaraz przyjdę.- westchnąłem i wskoczyłem na jakąś barierkę.
Nie zwracałem już na niego uwagi. Balansowałem na kawałku metalu idąc doś szybko w stronę budynku gdzie zwykle płaciliśmy rachunki.

Nie kosztowało to jakoś wiele i po krótkim czasie mogłem ruszyć do naszejnulubionej restauracyjki gdzie Phantom teraz powinien być. Na szczęście nie zawiódłmnie i grzecznie tam siedział. Gdy wszedłem to jedzenie stało już na stole, ciekaw byłem czy Phan długo już czeka.
- Wszystko zapłacone.- uśmiechnąłem się siadając naprzeciwko niego. Zamówił mi spaghetti.- Nie nudziłeś się chyba bardzo beze mnie, prawda kchanie~?

[Phantom?]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz