Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

30 stycznia 2015

Od Izaaka do Koro

Ja tutaj mam pokojowe zamiary a on chce mnie zabijać. Jak nie chcę zostać moją Ofiarą to przecież nie musi, nie zrobię mu przecież nic jak się nie zgodzi.
Do tego chce mnie zabić wtedy gdy będę kompletnie bez mocy, no może nie kompletnie ale jednak to nie fair.
- Przecież jestem skończony.- westchnąłem siadając na kanapie i łapiąc się za głowę.- Nie dość że nie będę miał Ofiary to jeszcze zginę. Ta Kurumi przecież mnie nie lubi!- warknąłem.
Ale nosa mam nie ma co, znalazłem demona! Chyba pierwszy raz w historii może się zdarzyć że Żołnierz będzie miał demona za Ofiarę! Tosz to zajebiście! Może dzięki temu moja moc też się zwiększy? Już się nie mogę doczekać jutra...
Podniosłem się i ruszyłem do łazienki. Zaczynam śmierdzieć i pora się wykąpać. No i zrobić pranie...

Rano zwlokłem się z łóżka i poczłapałem w samych bokserkach do kuchni.
- O kurwa...- roztarłem sobie policzek i potem włosy.- Dlaczego musi być rano? Muszę zadzwonić  Natalie że dzisiaj nie przyjdę. Co w ogóle jest za dzień?- jęknąłem i wstawiłem wodę na gaz.
W tym momencie ktoś zapukał fo drzwi. Nie zważając na swój stan i brak wszystkiego prócz bokserek poszedłem otworzyć.

[Koro?]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz