Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

17 stycznia 2015

Od Phantom'a c.d. Williama

- Will! - dopadłem go i zasłoniłem swoim ciałem, a także starałem się podnieść z ziemi, ale zrobił się tak niemrawy, że nawet po postawieniu na nogi, one same się pod nim uginały i upadał na tyłek - Ej... - spojrzałem na niego - ..nie umieraj mi tu! - niech zdycha! Znowu usłyszałem ten paskudny głos, ale tym razem zmarszczyłem czoło. Spadaj, ja.
- Przestań. - mruknął i delikatnie mnie odepchnął  i spojrzał na ojca - Czemu mnie teraz przepraszasz?
- Ponieważ zrozumiałem.. - zjawa zawisła przed nami - ..kiedy uciekłeś, zrobiło się tutaj strasznie cicho. Brakowało mi ciebie. Zawsze chciałem dla ciebie jak najlepiej, ale dopiero gdy cię nie było, zrozumiałem, że wcale nie chciałeś takiego życia, jakie ja chciałem ci podarować.
- Podarować? - uniósł brew - Testowałeś na mnie swoje cholerne leki! - krzyknął.
- Co konkretnie za leki mu podawałeś..? - spytałem patrząc na zjawę, ale ona kompletnie nie zważała na moje istnienie.

<William?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz