Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

31 stycznia 2015

Od Williama c.d Phantom'a

I co ja z nim mam? Jak ja mam z nim żyć w jednym pomieszczeniu? Phi...! W jednym domu! Tak się nie da, już się nie da.
Westchnąłem i poszedłem do sypialni. Ubrałem tam na siebie bokserki i jakąś. luźną koszulkę.
I co ja mam dalej począć? Jak tu żyć z kimś w nieufności? Tak się nie da, a może da? Może uda mi się mu na nowo zaufać? W końcu nie chciał mnie do tej pory zabić.
- Will chcesz herbaty i ciastek?- zapaukał do drzwi sypialni.
- Samych ciastek.- odpowiedziałem i podniósłem się. Nie będę się załamywał na zapas, Phantom musi zapracować na mnie. Coś popsuł to niech teraz to naprawia a jeśli się tego nie podejmie to znaczy że mu na mnie nie zależy.
Poszedłem do salonu i jakoś spędziłem z nim to popołudnie.

Wieczorem, po kolacji, gdy mieliśmy się już kłaść ja miałem trochę inny cel.
Wziąłem swoją poduchę, gruby, puchaty koc i zamierzałem wyjść z sypialni.
- Co ty robisz Will?- usłyszałem głos przebierajacego się Phantom'a.
- Jak to co? Nie będę spał z tobą w jednym łóżku, idę na kanapę.

[Phantom?]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz