Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

19 stycznia 2015

Od Alexa cd. Elliot

Dzisiaj nabrała mnie ochota na łażenie po dachach. Według mnie to zajęcie było całkiem normalne. Kiedy już się ogarnąłem po prysznicu. Zabrałem Fluffy'ego i weszliśmy na dach najbliższego budynku. Skakaliśmy z jednego dachu na drugi. Z drugiego na trzeci i tak w kółko. Po pewnym czasie zmęczyłem się i osiadłem na jednym z nich. Pies spojrzał w dół.
- Co tam widzisz piesku?
Nagle usłyszałem kłótnie. Razem z psem spojrzałem w dół. Na dole była dziewczyna, a koło niej siedziało kilku meneli. Jeden z nich najwyraźniej był zboczeńcem, bo próbował dotknąć jej tyłka.
- Ohyda. - powiedziałem po cichu.
Fluffy'emu najwyraźniej nie podobało się to zachowanie. Zaczął szczekać jak opętany. Ci biedni, aczkolwiek zboczeni ludzie uciekli. Zdezorientowana dziewczyna zaczęła z niepokojem rozglądać się po okolicy. Razem z psem skoczyliśmy na dół.
- Kim jesteś? - spytała dziewczyna.
- Nikt nie jest tym za kogo się podaje. Alexander Young się kłania. - podałem rękę dziewczynie.
- Elliot Soreen. - odparła dziewczyna - Czy jesteś tą osobą, z którą miałam się spotkać?
- Czasami osoba, którą znamy od tygodnia jest warta więcej niż ta, którą znamy wiele lat.
- Aha... - westchnęła Elliot.
<Elliot?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz