Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

28 stycznia 2015

Od Izaaka c.d Koro

Od samego początku ma do mnie taki niemiłe nastawienie. To smutne... jeszcze się popłacze...
- Nie ma za co przepraszać, po to tu jestem by wam udostępnić książki.- uśmiechnąłem się lecz oni tego nie widzieli bo miałem nadal chustke.
- No dobrze, chcemy wypożyczyć te książki.- westchnął. Był bardziej suchy niż pustynia w lato. Skąd ta wrogość? Nie da się rozpoznać Żołnierzy chyba że powiedzą że nimi są, więc on raczej nie wie kim jestem...
- Macie kartę?
Spojrzałem w oczy najpierw jemu, potem tej dziwnej dziewczynce. Jej aura była.... mocna ale krucha, gdyby była moją Ofiarą nie wytrzymałaby miesiąca. Do tego nie jestem pewien czy jej charakterek by mi przypadł do gustu, ta lasia wydaje się być wredna i denerwująca.
- Nie mamy, jesteśmy tu nowi.
- No to założę wam.- zaśmiałem się przyjaźnie.- Chcecie osobne czy jedną.
- Jedną.- odezwała się dziewczynka która mocno trzymała płaszcz tego chłopaka.- Koro założ ją.
- Tak Panienko.- odpowiedział szybko i spojrzał mi głęboko w oczy.- Założę kartę na siebie.
- No dobra. Zostaw mi swoje dane, wypożyczcie teraz te książki i przyjdź jutro po kartę.- dałem mu kartkę by wszystko mi zapisał.- Imię, nazwisko, adres, kod pocztowy i data urodzenia.
Co za szczęście, przy okazji zdobędę namiary na niego.

[Koro?]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz