Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

24 sierpnia 2014

Od Yassel c.d. Tsugaru

Pierwszy raz od wielu lat, a może i pierwszy raz szczerze się zarumieniłam. Może jednak ta zabawa w dobrą dziewczynkę i dobrego chłopca miała swój sens i była przyjemniejsza niż natychmiastowe przystąpienie do działania.. ale i tak kiedyś go dorwę w wannie i porządnie wymacam.
- Mówisz..? - udałam obojętną - A ja cię interesuję, hm? - dobrze, że nie widział mojego wyrazu twarzy.
- Hm. Hm.. - wziął widelec i nadział na niego gofra - Może trochę.. - te słowa sprawiły, że serce mi zaczęło szybciej bić - Ale i tak nie dorwiesz mnie we wannie.. - burknął trochę ciszej niby ze złości, ale kąciki ust miał wygięte raczej w uśmiechu.
- Oj nie przesadzaj. - zaśmiałam się - Ja to wspominam całkiem pozytywnie.. - wpakowałam sobie kawałek szarlotki do ust - ..muszę przyznać, że jesteś bardzo przystojny i od tej strony.
- To nie jest miejsce na takie rozmowy.. - zauważył, a ja zaśmiałam się tylko i zajęłam jedzeniem, jeśli nie chciał mówić to nie będę drążyła tematu.

<Tsugaru?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz