Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

27 sierpnia 2014

Aktualizacje powakacjyne, wojna

Witajcie, pewnie już wszyscy powrócili z wakacji, co? No cóż, miło było ale się skończyło, ja też smętnie spoglądam na stos książek.

Właśnie teraz wprowadziłam kilka ulepszeń (tak mi się wydaje) bloga. Pierwszą z nich jest ciutkę inne menu: ma ono lepszy, łatwiejszy do wgrywania kod który da się edytować, tak że nie muszę go tworzyć na nowo za każdym razem gdy chcę je odświeżyć. Drugą jest wykorzystanie galerii kaskadowej w profilach wilków: możecie zobaczyć je u członków, którzy podali swoje dodatkowe zdjęcia, min. u Phantoma czy Kage.

Jeśli zaś chodzi o tą tytułową wojnę, to nie chodzi tu o bitwę z HTML (dziś był bardzo grzeczny i wszystko przerobiłam w ciągu niecałych 10 minut) ale o wojnę którą proponowało paru członków naszej watahy pod wakacyjnym postem z propozycjami. Teraz mogę to zrealizować, ponieważ wszyscy powinni już być w domach i nie ma kompletnego wyludnienia, więc zamieściłam ankietę czy wszyscy się zgadzają. Na czym będzie ta wojna polegała i z kim będziemy walczyć? Jeśli ktoś śledzi zboczony wątek Alfy i Bety to wiecie, że w mieście pojawił się dziwny stwór, który zwykł pożerać ludzkie ciała. Został on co prawda wykończony przez Williama, ale w swoich ostatnich słowach, potwór przyrzekł, że kolonia nas zabije.. tak, właśnie z nimi będziemy walczyć, zgadza się. Zadowoleni? Ja tak :3

Jak wam się podobają nowe opcje wyglądu?
Co myślicie o wojnie?
Nie bójcie się pisać komentarzy, Phatuś na nie czeka ^-^

Pozdrawiam,
Phantom.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz