Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

19 sierpnia 2014

Od Yassel c.d. Phoenix

Właśnie chciałam iść już do domu zobaczyć się z braciszkiem, gdy Phoe złapała mnie za rękę i wydyszała, jakby przeżyła właśnie coś strasznego.
- Nie możesz tam iść Yassel! - krzyknęła przerażona, a ja wytrzeszczyłam oczy - Zobaczyłam coś.. musisz mnie posłuchać: tam jest niebezpiecznie.
- O co ci chodzi..? - spytałam zdumiona - W domu mojego brata na pewno jest..
- Nie chodzi o twojego brata! - krzyknęła - To jest coś innego.. coś naprawdę dziwnego się tu czai i mam wrażenie, że to co zobaczyłam jest coraz bliższe spełnienia..
- Phoe, czy aby na pewno z tobą jest wszystko dobrze..? - spojrzałam na nią zatroskana  - Co jak co, ale to ty wyglądasz teraz najgorzej.. powinnyśmy udać się w pierwszej kolejności do medyka, nie sądzisz?

<Phoenix?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz