Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

20 sierpnia 2014

Od Williama c.d Phantom'a

Kompletnie nie spodziewałem się że ten gość nie dość że jest tak silny to jeszcze pożera ludzi.
Phantom biegł jak poparzony, a ja siedziałem mu na plecach brudząc go krwią. Było mi zimno, słabo, bolało mnie ramię i byłem wściekły. Ja mu tego nie daruje.
- Możesz szybciej?- mruknąłem do Phantom'a.- Chcę się zemścić, ten stwór podarł mi mój płaszczyk, a sporo na niego wydałem~.
- Gdybym nie musiał cię nieść to byłoby szybciej.- mruknął.
- Nie przesadzaj, nie jestem ciężki, poza tym schudniesz trochę i nabierzesz mięśni.- zacząłem grzebać mu po kieszeniach szukając jakieś dogodnej broni, ale nie znalazłem nic.
- Możesz powiedzieć, czego szukasz?!
- Czegokolwiek... jakiś pistolet, nóż...- sprawdziłem swoje kieszenie jedną ręką i znalazłem mały leworwer o małym kalibrze. - Czy ten kutas nazwał mnie kurczaczkiem?- spytałem gdy w końcu zaczęliśmy się do niego zbliżać.
- Ta.
- No to kurczaczek się wściekł.- strzeliłem parę razy i celnie trafiłem tak że ten stwór padł na ziemię. A to że wyglądał jak Phantom to był tylko bonus.- Uważaj bo to coś jeszcze żyje.- mruknąłem do Phantom'a i przytuliłem się do niego.

[Phantom?]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz