Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

26 sierpnia 2014

Od Yassel c.d. Tsugaru

Łi! Chcę zobaczyć jak on wygląda w marynarce, będzie taki słodziutki na pewno!
- Możemy iść razem. - zaśmiałam się, ale na jego twarzy gościł bardzo stanowczy wyraz twarzy - No dobra.. to ja pójdę pierwsza. - ruszyłam w kierunku łazienki - A ty nie zabij się w tym czasie - cmoknęłam do niego i zniknęłam za drzwiami.
Taki relaks w wannie dobrze mi zrobił, odprężyłam się i wygrzałam. Potem owinęłam się ręcznikiem i.. kurczę. Puknęłam się w czoło, przecież nie zabrałam piżamki z domu! Uh.. Tsu mi po nią pójdzie. Wyszłam z łazienki i odszukałam chłopaka.
- Tsugaru..! - krzyknęłam, a chłopak spojrzał w moją stronę - Przyniesiesz mi piżamkę?
- Ale.. - mruknął -..wiesz, że nawet jeśli ją znajdę, nie rozpoznam, że to piżama?
- Oh. No tak! - zamyśliłam się - Czyli jednak będę spała nago..
- Nie możesz się po prostu ubrać i iść po nią?- uniósł brew.
- Tam jest ziiimno! Poza tym jak ja taka czyściutka i wykąpana mam ubrać dzisiejsze, przepocone i brudne rzeczy! Potem musiałabym się kąpać jeszcze raz.. - chciał coś powiedzieć ale mu przerwałam -..no co?! Mam taką obsesję na punkcie czystości; jak się rozbieram to nie wkładam tego ponownie.. a nago przez zaspy nie polecę!

<Tsugaru? Ratuj :c>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz