Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

22 sierpnia 2014

Od Phantom'a c.d. Williama

On trzyma w domu karabin? Czy on miał zamiar, gdy będę mu nieposłuszny, wyjąć go i mnie postrzelić?! Chociaż... nie.. kto by wtedy z nim został? Willuś, chodź magnetycznie przyciągał do siebie ludzi, to jednak byli oni zbyt nudni, by mu dogodzić.. ze mną się przynajmniej nie wyleguje na kanapie i nie marudzi. Czy nie takich emocji chciał? Ależ ja jestem wspaniały, jakież ja mu dostarczam przygody..~! Ale Will coś tego nie doceniał.. trudno.
- Mrowienie?! - wybałuszyłem oczy - Nie, nie! Stoję na śniegu, tu jest mokro! Zginę!
- Masz gumowe cholewy i podeszwy? - spytał mnie z jakąś taką miną, jakby nie za bardzo się przejmował.
- Podeszwy tak, ale cholewy to są skórzane.. - mruknąłem zdziwiony - Ale to przecież nieważne! Moje buty są mokre i..
- Oj, ja jestem pogryziony, a ty się boisz lekkiego wstrząsiku?! - zmarszczył czoło - Błagam, skoro już przyleźliśmy do tego potwora, to powinieneś być gotowy na poświęcenia! Spójrz: ja prawie nie mam przez ciebie mięśni ramienia! Jak ja teraz będę karcił ryby za ich egzystencję?!
- William.. - nagle zrobiło mi się jakoś zimno - A jak to taki wampir? - uniósł brew - Że jak cię ugryzie to.. to.. to też się takim stworem stajesz?!
- Słucham..? - burknął patrząc na mnie tym wzrokiem mówiącym "facet, jak się nie zamkniesz to dostaniesz swoją własną, skórzaną cholewą w ryj" - Czy ja wyglądam jak on..?
- A może to potwór ninja, co? - zamyśliłem się - To dlatego chcesz mnie porazić prądem!

<William?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz