Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

18 sierpnia 2014

Od Yassel c.d. Tsugaru

Trochę zawiodłam się na nim, że słowa "mogę cię dotknąć" dotyczyły jednak tylko twarzy.. w końcu miałam też inne miejsca, które warto zwiedzić, nie?
- Otóż.. - zaczęłam - ..jestem przeciętnego wzrostu dziewczyną o bardzo jasnych włosach i dużych, fioletowych oczach. - jakby na dowód Tsugaru okrążył kciukami moje oczodoły - Co by tu jeszcze powiedzieć..
- Już mniej więcej mam cię w głowie. - uśmiechnął się, miałam wrażenie, że zaczyna mu odpowiadać moje towarzystwo - Masz bardzo miękkie i zadbane włosy, wiesz?
- Wiem. - uśmiechnęłam się zadowolona - Wiesz, moje ciało nie składa się tylko z twarzy.. - mruknęłam, a chłopak parsknął - No co!?

<Tsugaru? xD>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz