Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

23 sierpnia 2014

Od Yassel c.d. Tsugaru

Trochę zmartwiłam się Argoną, ale najważniejsze, że Tsu jest ze mną.. to się liczy najbardziej.
- Myślę, że ten domek jest dla niebie w sam raz! - zatrzymałam się przed budynkiem - Nie jest za duży i za bardzo przestronny, w sumie nie ma w nim prawie wyposażenia. Tylko meble kuchenne i łazienka. Wydawał nam się troszkę wybrakowany, ale tobie to nie powinno sprawiać problemu: w końcu będziesz gdzieś, gdzie niczego nie będziesz potrafił zbić. - spojrzałam na niego - Idziemy pomacać?
- Mieszkanie? Tak, pewnie.. - uśmiechnął się i oboje weszliśmy do środka.
- Trzeba tu trochę przewietrzyć.. - mruknęłam gdy uderzyła nas fala zaduchu - ..ale poza tym jest git. Ponury klimat nie powinien ci przeszkadzać, zawsze jak będziesz samotny to jesteś mile widziany u mnie. Tu jest łazienka.. - kiwnął głową i wszedł zorientować się jak wszystko wygląda, a ja w międzyczasie ewakuowałam resztki zepsutego jedzenia z lodówki - A tu kuchnia.. - złapałam go i pociągnęłam do bardziej przestronnego miejsca - I jak jest?
- Myślę, że powinno być dobrze. - uśmiechnął się zadowolony - Trochę tu tylko zimno..
- No tak, nie jest rozpalone w kominku.. - z troską spojrzałam w jego stronę - ..Tsu? - spojrzał w moją stronę pytająco - Rozpalasz sam ogień normalnie, prawda? Nie żebym w ciebie wątpiła, ale wiesz.. zapalisz drewko, rzucisz w złą stronę i katastrofa gotowa..

<Tsugaru?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz