Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

27 sierpnia 2014

Od Yassel c.d. Tsugaru

Zaczęłam się tak zastanawiać, co będzie rano.. w końcu jakoś muszę dostać się do domku po ubranka, nie? No cóż.. piżamka była jedna, innych ciuchów mam sporo, może Tsu dorwie jakąś szafę z ubraniami i coś mi przyniesie. Mam nadzieję. Coś mi się nie widzi, żebym zasuwała do mieszkania ubrana w jego kimono.
- Dobranoc. - mruknęłam. - Słodkich snów.
- Karaluchy pod poduchy.. - mruknął - ..dobranoc Yass. - i spróbowaliśmy zasnąć.
Znaczy się ja próbowałam, bo on pewnie od razu zasnął. Dlaczego tylko ja się nim podniecam, a jego nic nie rusza? Jakby mnie zobaczył, to byłoby inaczej! Chociaż.. jakby widział, to mógłby tu nigdy nie trafić. A nawet jakby trafił, to nie udałoby mi się wpakować mu do wanny, a on mógłby pójść mi po piżamę i nie leżałabym naga. Tyle rzeczy byłoby innych.. ale ciekawe, czy jest szansa by odzyskał jakoś wzrok. Tak gnana tą myślą odwróciłam się w jego stronę i widziałam w cieniu jego blond włosy. Ciekawe czy tęskni za czasami przed wypadkiem i czy chciałby odzyskać wzrok? Czy wtedy zostałby tu ze mną, a nie odszedł gdzieś i nigdy nie wrócił?
- Tsu..? - szepnęłam, a chłopak mruknął - Tęsknisz za swoim wzrokiem?

<Tsugaru?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz