Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

19 sierpnia 2014

Od Tsugaru c.d Yassel

- Nie chcę ci siedzieć na głowie.- zaśmiałem i kończyłem robić kanapki.- To nieodpowiednie pomieszkiwać u kogoś gdy nic się nie wnosi do domu.
- Ale...- jęknęła.- Nie idź! Jest tu bardzo dużo domków! Dołącz do watahy i zamieszkaj w jednym!- namawiała mnie z nadzieją.- Umiesz się zmieniać w wilka, prawda?
- Umiem.- uśmiechnąłem się lekko i podałem do stołu.- Następnym razem zrobię ci coś lepszeho niż kanapki.- zaśmiałem się i usiadłem na krześle naprzeciw niej.
- A będzie następny raz? Zostajesz?
- Jeśli chcesz to mogę zostać.- zaśmiałem się i złapałem jedną kanapkę by mój żołądek nie był pusty.
Już dawno zastanawiałem się nad tym by gdzieś zostać na stałe. Daleko od domu wieść spokojne życie. Bez zmartwień i nie bać się o następny dzień.
- Super!- pisnęła.- Pomogę ci potem wybrać domek.
- Dobrze. Zdam się na twoje oczy. Ale musimy jeszcze iść do Argony.- uśmiechnąłem się i napiłem herbaty.

[Yassel?]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz