Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

19 sierpnia 2014

Od Yassel c.d. Tsugaru

To oni się znają? Dwóch chłopaków moich marzeń się znają...? A skoro Will zna Tsugaru, a wiadomo jaki jest, to to znaczy..
- Czy wy kiedyś byliście parą?! - wytrzeszczyłam oczy i mocnej przytuliłam talię chłopaka - Przyznajcie się! Ty też jesteś taki jak on, co!? - pacnęłam blondyna w klatkę piersiową - Mnie też nie będziesz chciał, bo znajdziesz sobie chłopaka?! Ja nieszczęśliwa... - zsunęłam się na kolana i poczułam, że zaraz się rozpłaczę - ..zostanę starą panną i będę mieszkała z dwunastoma kotami naprzeciwko waszego domu.. i całe życie będę ryczała, że nikt mnie nie chce.. - Will spojrzał na mnie zdziwiony, Tsugaru zresztą gdyby miał sprawne oczy patrzyłby w ten sam sposób. - Idę się powiesić..!

<Tsugaru, Will?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz