Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

26 sierpnia 2014

Od Tsugaru c.d Yassel

Westchnąłem i skierowałem wzrok w stronę dziewczyny. Pewnie teraz stała w samym ręczniku, ale cóż ja mogłem więcej poradzić? I tak nie znajdę jej pidżamy, a nie pozwolę by poszła w na dwór po kąpieli. Przecież dostanie zapalenia płuc jak tak zrobi.
- No dobrze.- mruknąłem spokojnie.- Możesz spać ze mną nago, nie ma innego wyjścia.
- Dziękuję Tsu.- podreptała do mnie i poklepała po głowie.
- To teraz ja idę się myć.- podniosłem się i podążyłem w stronę łazienki, kierowałem się poprzez macanie ścian, bo jeszcze nie znałem dokładnie tego domu.
- Pomóc ci?- usłyszałem perłowy głos Yassel.
- Poradzę sobie.- uśmiechnąłem się i wszedłem do łazienki.
Ciepła kąpiel dobrze mi zrobiła, do tego uprałem swoje kimono by wyschło do jutra i było czyste. W samych bokserkach wróciłem do sypialni. Dziewczyna chyba już leżała w łóżku.
- Chcesz coś do picia?- spytałem.
- Nie... Chcę ciebie koło siebie. Boję się.
- Już idę.- wszedłem do łóżka i delikatnie pogłaskałem ją po głowie.- Nie bój się, jestem koło ciebie. Zamknąłem oczy nie zwracając zbytnio uwagi na dotyk jej nagiej skóry.

[Yassel?]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz