Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

9 sierpnia 2014

Od Tsugaru c.d Yassel

Byłem zaskoczony zachowaniem dziewczyny... usiadła mi na kolanach chociaż wcale mnie nie znała.
Postanowiłem jednak to zignorować, może nie ma już wolnych miejsc albo coś.
- Jestem ze stolicy.- odpiwiedziałem spokojnym głosem.- Mam na imię Tsugaru.
Wolałem się nie schylać na razie po herbatę bo jeszcze coś stłuczę, rozleje albo przypadkiem dotknę dziewczynę tam gdzie nie powinienem.
- Ja jestem Yassel!- powiedziała radośnie.
- Ja mam na imię Argona.- przedstawiła się druga.
- Sądzę panienko Yassel że nie powinnaś siedzieć na moich kolanach...- mruknąłem spokojnie.- Kanapa pewnie jest wygodniejsza, a jeśli nie ma miejsca to ustąpie ci fotel na którym siedzę.
- Mi jest wygodnie.- pokręciła się trochę i usłyszałem jak odkłada filiżankę na stolik.
- No cóż...- westchnąłem.- Może opowiecie coś o sobie?
Chciałem je sobie wyobrazić i na razie to co powiedzą powinno mi wystarczyć. Poza tym, lubię słuchać opowieści.

[Argona? Yassel?]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz