Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

19 sierpnia 2014

Od Phantom'a c.d. Williama

Zmierzyłem przybysza podejrzliwym wzrokiem; jak młoda była zakochana w Willu to jeszcze mogłem ją monitorować, ale teraz? Skąd mam wiedzieć kim on jest i czy mam jej pozwolić spędzać z nim czas? Sam fakt, że znał Willa źle o nim świadczył, więc jak mam być o nią spokojny, co? Mimo wszystko jestem jej starszym braciszkiem i nie pozwolę by ktoś ją skrzywdził.
- Mówisz..? - mruknąłem unosząc brew - Ślepiec, czy tak..? - Tsugaru, Will i Yass jednocześnie pokiwali głową - Nie widzę problemu.. ale... - zmarszczyłem czoło - ..radzę ci się tak nie spoufalać z MOJĄ siostrą, bo mam cię na oku, rozumiesz..? Na oku... - mój towarzysz chwycił mnie za rękę i pociągnął w stronę domu.
- Oj wyluzuj Phatuś.. - zaśmiał się - ..Yass nie jest taką znowu sierotą, poradzi sobie z Tsu..
- Na oku...! - przypomniałem jeszcze na odchodne i w końcu dałem się zaciągnąć w stronę domu, mamy jeszcze sporo pracy.. muszę zaufać mojej siostrze.. A ta nadal tak się do niego przytulała!

<Tsugaru?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz