Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

16 sierpnia 2014

Od Tsugaru c.d Argony

Nie wiedziałem kompletnie co się wokół mnie dzieje. Czułem jak Yassel ściska mnie tak że brakowało mi tchu. Słyszałem jak ta staruszka mówi niezrozumiałe dla mnie słowa, a potem usłyszałem jak coś pada na ziemię.
- Yassel... Co się dzieje?- dotknąłem ręki dziewczyny.- Ktoś upadł? To Argona?
- Tak.- szepnęła.- A staruszka teraz patrzy się na nas.
Schyliłem się i odszukałem Argone. Delikatnie ją podniosłem i skierowałem się w stronę drzwi.
- Yassel, poprowadzisz mnie?
- A co z tą Panią?- złapała mnie za rękaw i zaczęła ciągnąć.
- Nie wiem.- westchnąłem.- Nie ważne to jest teraz.
Weszliśmy do ciepłego domu i położyłem Argone na kanapie. Yassel za to zaczęła kombinować jak tu opatulić się moim kimonem. Dotknąłem jej ramion i skierowałem wzrok na jej oczy, a przynajmniej okolice.
- Nie teraz panienko, trzeba obudzić Argone.
- Panienko... jak ładnie~!- zachichotała idąc gdzieś. Usłyszałem szum lecącej wody z kranu i kroki wracającej nastolatki. Zaraz potem chyba kubek lub garnek wody został wylany na nieprzytomną.

[Argona? Yassel?]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz