Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

26 sierpnia 2014

Od Yassel c.d. Tsugaru

Kiwnęłam głową i przytuliłam się do niego ręki, jego kimono było takie mięciutkie.. chociaż czy naprawdę musiał cały czas chodzić tylko w tym? Trochę dziwnie szwendać się wśród ludzi w szlafroku..
- Tsuuu...~. - zaczęłam a on spojrzał w dół na moją twarz - Mogę dzisiaj spać u ciebie?
- Dlaczego..?  - spytał zdziwiony.
- Bo... hm. Jakby ci to wytłumaczyć.. - spochmurniałam - ..skończyły mi się świece w domu, a panicznie boję się ciemności. Wczorajszodzisiejszej nocy to była masakra, a potem i tak mi się przyśnił koszmar.. to jak, mogę?
- Pod warunkiem, że nie będziesz napastowała mnie we wannie.. - uśmiechnął się - ..i spała nago.
- Hmf? A to ostatnie dlaczego miałoby ci przeszkadzać? - zaśmiałam się - Przecież mnie nie widzisz.
- Ale wiem, że jesteś goła bo mnie o tym informujesz.. a to dziwne uczucie. - wzruszyłam ramionami, niech mu będzie.

<Tsugaru?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz