Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

19 sierpnia 2014

Od Tsugaru c.d Yassel

Dawno już mi się tak dobrze nie spało. Było ciepło, miękko i wygodnie. Sądziłem, że dziewczyna zacznie mnie obmacywać, albo co innego ale tak nie było.
W nagrodę więc przytuliłem ją lekko do siebie. Lubiłem gdy była taka. Miła, grzeczna i wesoła, nie chciałem jej odbierać osobowości tylko chciałem by nie zachowywała się jak panna z domu publicznego.

Rano poczułem na swoich powiekach promienie słoneczne i otworzyłem oczy. Zawsze rano budziłem się z nadzieją, że odzyskam wzrok ale nigdy tak nie było i teraz to też się nie stało.
Słyszałem miarowy oddech Yassel, więc doszedłem do wniosku że jeszcze śpi. Zrobię jej śniadanie i potem będę ruszał w dalszą drogę, chociaż bardzo chciałbym tu zostać. Przyjemnie się czuję gdy obok mnie jest Yassel.
Podniosłem się delikatnie, tak by jej nie zbudzić i okryłem się luźno kimonem by nie paradować w samych bokserkach.
Poczłapałem do kuchni i po znalezieniu chleba i lodówki zacząłem wyjmować składniki, kierowałem się raczej węchem w ich wyborze, więc miałem nadzieję że będzie jej smakować. Do tego zrobię słodką herbatę i pokroję owoce by dostarczyć trochę witamin. Z owoców znalazłem tylko jabłka ale to w zupełności wystarczy.

[Yassel?]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz