Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

9 sierpnia 2014

Od Yassel c.d. Tsugaru

Uśmiechnęłam się i pokręciłam jeszcze trochę, jego kolana były przykryte tym czymś i były takie wygodniutkie i mięciutkie..
- Wybacz, że tak ci siedzę na kolanach..  - szepnęłam do niego - Ale według mojej logiki najlepszym sposobem na poznanie kogoś jest porządne go wymacanie. - spiął się trochę ale nie zwalił mnie z nóg więc zaśmiałam się lekko i położyłam mu dłoń na karku - No więc.. - zaczęłam głośniej swą pasjonującą opowieść - Jestem siostrunią obecnego Alfy tej wspaniałej watahy. Jestem trzynastym dzieckiem z kolei i po pewnym czasie zaczęłam mieć dość rodziny i tu wybyłam. Mało ciekawa opowieść, czyż nie..? A ty Argona..? - zwróciłam się do dziewczyny - Skąd jesteś? - muszę przyznać, że sama byłam tego ciekawa.

<Argona? Tsugaru?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz