Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

20 sierpnia 2014

Od Williama c.d Phantom'a

- No to co tak stoisz?!- warknąłem.- Ja tą bronią go nie zabiję, kule mi się skończyły!
- Nie masz nic innego?
- Mam w domu karbin maszynowy więc wiśta wio koniku!- podskoczyłem lekko na nim ale ramię zabolało jak nie wiem więc wolałem tak nie robić.
- Ty masz w domu karabin maszynowy?!
- No~...- zachichotałem.- No dawaj bo to już wyłazi z tej skóry.
- Nie możemy go przyprowadzić do watahy.- Phantom pomachał głową.- Może użyj swojej mocy, co?
- A no tak~..- zaśmiałem się- Zapomniałem... Poczujesz lekkie mrowienie bo jesteś moim łącznikiem z ziemią. Obiecuję że ciebie nie zaboli ale tego stwora tak~.- cmoknąłem go w kark i użyłem swojej mocy.

[Phantom?]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz