Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

21 sierpnia 2015

Od Merry cd. Allia

Z przerażeniem patrzyłam na kobietę. Nie wiem czemu ten obrazek był straszny.
Po chwili usłyszałyśmy głośny chichot.
Jul pierwsza zareagowała.
-Złapcie się wszystkie za ręce!
Wszystkie wykonałyśmy polecenie.
Podałam rękę Alli, która już trzymała swoją babcię.
Po chwili widziałam już tylko ciemność. Prędkość wycisnęła mi powietrze z płuc.
Po chwili znalazłyśmy się w moim domu. Jul upadła wyczerpana siłą zaklęcia.
A ja podjęłam błyskawiczną decyzję. To wszystko szło za daleko.
-Dziewczyny! Idźcie do swoich domów! Nie chcę żeby coś wam się stało! Jak będziemy was potrzebować to was zawołamy!
Wszystkie słyszały wcześniej chichot. I wszystkie teraz zrozumiały.
Większość wybiegła z domu.
Zostały tylko: Viola, Rose, Sara i nieprzytomna Julie.
Wiedziałam ,że moje przyjaciółki nie zostawiłyby mnie, ale te dwie pierwsze zaskoczyły mnie swoją decyzją.
-Możecie iść. Naprawdę. Nie obrażę się czy coś.
Wyszły. Teraz najtrudniejszy orzech do zgryzienia.
Zaczekam ,aż Jul się obudzi, zajmiemy się babcią Alli.
Później odeślę obydwie moje przyjaciółki.
Nie mogę pozwolić żeby coś im się stało.

<cd. Allia>





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz