Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

20 sierpnia 2015

Od Isabelle cd. Elena

-Elena!- wrzasnęłam na cały głos.- Elcia! Ty żyjesz!
Czarnowłosa uśmiechnęła się lekko.
-Cześć, Is.
Is?
To pewnie jakiś skrót.
Podbiegłam do niej i uścisnęłam ją mocno.
-Hej, nie uduś mnie.
Przytuliłam ją jeszcze mocniej.
-Ej, Is, tak wiele razem przeżyłyśmy a ty chcesz mnie teraz zabić? - zaśmiała się.
Też się uśmiechnęłam.
Chociaż zachciało mi się płakać.
Tak wiele razem przeżyłyśmy, a ja nic tego nie pamiętam.
Nie pamiętam nic.
Nie pamiętam nawet swojego nazwiska.
Jak to się stało?
Skąd wzięłam się w tamtym budynku?
Skąd ma te wszystkie i śliwkę pod okiem?
Czy mam jakąś rodzinę?
Dlaczego nic nie pamiętam?
Mogłabym zadać jeszcze tysiąc pytań.
Powstrzymałam się jednak i zajęłam się daniem podanym przez Barry'ego.
Jakieś chlebki pita. Podobno ulubione danie Elen.
Zjadłam wszystko nie czując smaku.
W końcu nie wytrzymałam i zapytałam.
-Jak mam na nazwisko?

<cd. Elena
Jakieś nowe pomysły?
Ja nie mam żadnego... :-P>


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz