Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

28 marca 2015

Od Williama c.d Phantom'a

Jak fajnie że Phantom się zgodził, już trochę dawno razem nie spędzaliśmy czasu. A seks to już naprawdę dawno... ostatnio kochaliśmy się chyba w moje urodziny.
Włączyłem prysznic w kabinie by zimna woda zleciała i zająłem bokserki.
- Po grze musimy tu chyba zrobić remont.
Specjalnie mówiłem tak jakbyśmy oboje mieli to przeżyć, oczywiście planowałem by tak było ale niektóre rzeczy nie zawsze idą po mojej myśli.
- Też mi się tak wydaje.- uśmiechnął się trochę smutno i miałem wrażenie że mówił do mnie w myślach że to słodkie że próbuje się nie przejmować ale on i tak zna prawdę.
Dotknąłem strumienia wody i stwierdzając że jest już cieplutka wszedłem do kabiny. Zaraz za mną wszedł Phantom. Było tu trochę ciasno ale dzięki temu mogliśmy być bliżej siebie i jakoś specjalnie nie krępowaliśmy sobie ruchów.
- To teraz myju myju~.- uśmiechnąłem się szeroko i wziąłem gąbkę. Nałożyłem na nią żel i zacząłem delikatnie myć Phantom'a. Pamiętam że jak zaczynaliśmy nasz związek i wspólne kąpiele to szorował mnie tak jakby chciał ze mnie zedrzeć skórę. Albo jak się mną zajmował gdy zaatakował mnie ten wielki pająk. Albo jak wygrał dla mnie Mieczusia i potem uciekaliśmy przed clownem.
Machinalnie myłem jego skórę myśląc o tym co razem przeszliśmy. I co teraz przez jakąś grę mamy to wszystko utracić? Któreś z nas umrze albo nawet oboje...
- Ej Will co jest?- Phantom dotknął mojego podbródka i lekko go uniósł.- Płaczesz?
- Nie...- uśmiechnąłem się lekko i przetarłem oczy.- No może trochę, ale to nic takiego.

[Phantom?]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz