Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

25 marca 2015

Od Williama c.d Phantom'a

Czyli jednak jest jakiś sposób by przeżyć... i być może jest ich więcej... może jednak oboje wyjdziemy z tego cało? Wystarczy że to mnie wyznaczą by mnie zabić (lub sam się zgłoszę) i to przeżyję. Ja potrafię przeżyć wszystko bo takie mendy jak ja mają chyba u Boga jakoś lepiej, albo u Szatana. Tak... chyba od Szatana.
- Będziemy nad tym myśleć później.- uśmiechnąłem się.
- To chyba dobry pomysł.- zaśmiał się Bezimieniny i poklepał mnie po plecach.
- To zróbmy tak Phan~.- podskoczyłem i klasnąłem w dłonie.- Ty idziesz załatwiać to że będziemy z sektą, a ja załatwię sobie inne ubrania i broń. No chyba że możemy wrócić na noc do domu...- spojrzałem na aniołka.
- No tutaj raczej nie ma tyle miejsca żeby odbyła się gra.- zaśmiał się.
- No to nie ważne~.- zachichotałem i cmoknąłem swojego ukochanego w policzek.- To idę z tobą załatwiać i idziemy do domku wypocząć~.- zbliżyłem twarz do jego ucha.- I może się zabawić~..- szepnąłem kusząco.

[Phantom?]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz