Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

23 marca 2015

Od Kaneki'ego Cd Agis

Popatrzyłem moim czerwonym przekrwionym okiem w jego oko.
Czułem strach pot i ten drżący głos. Byłem najedzony jednak jeśli puści parę to mnie zabiją. Tak to ja ryzykować nie mogę .. jednak w sumie oni przyjdą do mnie,a to ułatwi zabijanie i ochronę innych ukrywających się Ghouli.
-Nie myśl że to litość zostaniesz przynętą
-Przynętą-głos mu się załamał
-zlokalizujesz "Gołebie"
-Kim są ?
-Ludzie poznasz ich elegancko ubrani z wielkimi walizkami blaszanymi ..
-Jeśli dowiesz się gdzie mają kryjówkę i będziesz skuteczny to cię oszczędzę
Popatrzyłem na niego pogardliwie .. jeśli nie to wiesz co się stanie pstryknąłem palcami po kolei

(Agis)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz