Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

29 marca 2015

Od Phantom'a c.d. Williama

- No, oczywiście... - zaśmiałem się dziwnie - ..chociaż nie, nie umiem. - przyznałem w końcu, bo czystą głupotą byłoby powiadomić o tym dopiero wtedy, gdy będę już musiał strzelać. - Zawsze walczyłem głównie z istotami nadprzyrodzonymi, a wtedy wystarczyło zamienić się ciałami. Więc nigdy nie czułem potrzeby zgłębiania tajników broni palnej...
- Spodziewałem się tego. - westchnął - Szkoda, że nie powiedziałeś mi szybciej. Mógłbyś trochę poćwiczyć przed grą, bo tak to mogę ci wytłumaczyć tylko teoretykę.. wygląda na to, że będziesz musiał głównie polegać na swoich nadludzkich zdolnościach.
- Je też mam nie do końca opanowane.. - przypomniałem zakłopotany - ..bo odkąd jestem Kitsune nie zdarzyło się bym musiał walczyć na poważnie. - William spojrzał na mnie jak na kompletnego idiotę, ale zaraz westchnął i opuścił ramiona.
- Co ja z tobą mam.. - mruknął - ..znowu wychodzi na to, że będę musiał cię chronić.

<William?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz