Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

23 marca 2015

Od Agis'a c.d Kaneki'ego

-Z-zrozumiałem...-powiedziałem posłusznie.
On skinął głową wpatrując się we mnie. Od razu odwróciłem wzrok i zacząłem nim błądzić dookoła byleby nie patrząc na niego. Nie lubiłem gdy ktoś wpatrywał się we mnie tak intensywnie bo to mnie zawstydzało i peszyło.
-A jak ty się nazywasz?-zapytał mnie nagle aż drgnąłem.
-Agis... Agis Aaron Athanartic....-powiedziałem.
-Będę ci mówił Agis.-powiedział.
Nie oponowałem bo nie miałem po co. Przynajmniej nie chciał nazywać mnie bękartem, odmieńcem, czy bóg wie czymś jeszcze. Jednak miałem jeden kłopot, a mianowicie nie miałem gdzie spędzić nocy. Okoliczne lasy nie były zbyt bezpieczne po grasowały w nich potwory..., a nie chciałem obudzić się, a właściwie już się nie obudzić.
-Eee...Kaneki...?-zwróciłem się do chłopaka.
-Tak?-zapytał unosząc lekko brew.
-M-mogę tu nocować?
Czułem się niezręcznie prosząc o to jego, ale nie bardzo miałem ochotę opuszczać to miejsce tej nocy. Miałem też nadzieję, że ghul się na to zgodzi, a nie wykopie mnie z tąd przez drzwi, albo co gorsza przez okno.

<Kaneki?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz