Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

25 marca 2015

Od Agis'a c.d Kaneki'ego

-M-mam powiedzieć coś o sobie?-zapytałem go.
-Tak.-skinął głową.
-Emm...no to...moje imię już znasz...jestem Kitsune, mieszańcem.
-Mieszańcem Kitsune? A więc to dlatego tak dziwnie pachniesz.
Zarumieniłem się lekko gdy ro powiedział. Nie lubiłem poruszać tematu swojego pochodzenia.
-A predyspozycje...myślę, ze mam dużo szczęścia. Udało mi się przeżyć wiele razy, nigdy nie przegrałem w żadną grę hazardową, jestem całkiem zwinny i szybki, umiem udawać dziewczynę...
-Dziewczynę? Poważnie?-parsknął z lekkim uśmiechem
-Tak! To w końcu nic złego!-naburmuszyłem się.
-No już, już, nie nadymaj się i kontynuuj.
Zmrużyłem na niego oczy marszcząc lekko nos. Zdecydowanie brak mu było trochę taktu.
-Nie mam żadnych specjalnych marzeń. chcę po prostu żyć i dobrze się bawić. Móc jeść dużo dobrego jedzenia i dużo się śmiać.
-Dosyć prymitywne zachcianki.-stwierdził.
-Jeśli nie chcesz słuchać to nic nie powiem, ale więcej nie pytaj!-zjeżyłem się.
On westchnął lekko przyglądając się mi. Ja prychnąłem odwracając się obrażony i poruszyłem uszami. Byłem zły na niego. Cóż jakiś zbyt wyniosły to ten foch nie był, ale zawsze jakiś.

<Kaneki?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz