Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

18 marca 2015

Od Phantom'a cd Williama

Przeszukiwaliśmy z Oksaną centrum handlowe, gdy nagle gwałtownie pociągnęła mnie za rękaw.
- Współpracownik słyszał? - zaczęła węszyć w powietrzu. Paru ludzi popatrzyło na nas dziwnie.
- A miałem coś słyszeć?  -  spytałem zaskoczony. Po prawdzie nic nie przyciągnęło mojej uwagi.
- Krzyk. -  rzekła i chwyciła mnie za rękę. -  Cel w tamtą stronę. -  rzuciła się do biegu,  o mały włos nie przywracając mnie i jakieś staruszki, która nieopatrznie znalazła się nam na drodze. Na szczęście Oksana ją wyminęła.
Zatrzymaliśmy się dopiero przy męskiej łazience.
- Czwarta kabina,  dużo krwi. Ofiara żyje i jest niezadowolona. Boi się. Zdycha. Czuć już lekki zapach trupa. Przypilnuj,  potem wyciągnij. -  poleciła i usiadła pod ścianą
- Ty nie idziesz? -  spytałem.
- Byłoby to wbrew etycznym normom,  ustalonym przez społeczeństwo. -  spojrzała na mnie -  To męska łazienka.

<William? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz